Looking For Anything Specific?

מוטי בבצ'יק : ארי קלמן On Twitter בדרך לפגישה המכרעת עם ראש הממשלה בנושא אומן ליצמן בנשיעה ומנלה מסתודדים בברית לבנו של מוטי בבצ יק : נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב.

מוטי בבצ'יק : ארי קלמן On Twitter ×'×"רך לפ×'יש×" ×"מכרעת עם ראש ×"ממשל×" ×'נושא אומן ליצמן ×'נשיע×" ומנל×" מסתו×"×"ים ×'×'רית ל×'נו של מוטי ×'×'צ יק : נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב.. נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: הו הא מי זה בבצ'יק: מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭.

אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן. אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור.

מוטי ×'×'צ יק אקטואליק
מוטי ×'×'צ יק אקטואליק from actualic.co.il
Your browser does not support html5 video. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות.

מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום:

בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. הו הא מי זה בבצ'יק: מעצרו הוארך עד ליום שלישי. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון:

‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור.

X3 Uz7qwa8odtm
X3 Uz7qwa8odtm from zets.co.il
נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות.

בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה.

בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. גם מוטי בבצ׳יק, יועצו ומקורבו של השר יעקב ליצמן, נעצר במסגרת הפרשה. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים.

נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל.

B290ehtjiufnmm
B290ehtjiufnmm from ynet-images1.yit.co.il
נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. Your browser does not support html5 video. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית.

ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית.

נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. הו הא מי זה בבצ'יק:

Posting Komentar

0 Komentar